niedziela, 6 października 2013

Rozdział 12

31 lipiec.

Zjadłam obiad, a zaraz wybieram się na spotkanie z Emilią. Dawno się nie widziałyśmy, mamy sporo zaległości. W końcu Emilia  nic nie wie o Krzyśku...
Zadzwonił dzwonek, pewnie to ona. Podeszłam do drzwi i otworzyłam je.
-Dzień dobry.-powiedział pan w podeszłym wieku. Czy zastałem może tatę.?-zapytał.
-Dzień dobry. Tak, zastał pan. Proszę wejść, zaraz pójdę po niego-odpowiedziałam i zawołałam tatę.
Kiedy zszedł na dół oznajmiłam mu, że idę na spotkanie z Emilią , po czym wyszłam. Nie wiedziałam kim jest ten facet, ale przecież w tamtej chwili nie wypadało pytać. `Zapytam, po powrocie ze spotkania` -pomyślałam. Pospiesznie wyszłam na zewnątrz, gdyż zależało mi na szybkim spotkaniu z Emilią. Stęskniłam się. Kiedy doszłam w umówione miejsce, przyjaciółka już czekała tam trochę zniecierpliwiona.
- Heeeeej - rzuciłam.
- Cześć ! - odpowiedziała równie zadowolona Emilia przytulając mnie mocno.
- Jak wyjazd do Hiszpanii ?
- Eh, super.. Naprawdę. A jak tam w Chorwacji ?
- Bardzo fajnie, co tu dużo mówić - wspaniałe miejsce.
- Muszę Ci o czymś opowiedzieć - powiedziała nieco onieśmielona Emilia.
- Ja również, ale zaczynaj.
- W Hiszpanii poznałam bardzo przystojnego chłopaka - ma na imię Fabian. Jest Polakiem o blond włosach i niebieskich oczach. Jest przecudowny. Świetnie dogadujemy się. Jeszcze świetne jest to, że mieszka w Wrocławiu. Godzina drogi. Obiecał, że jak najszybciej się ze mną skontaktuje.
- Mam nadzieję… W drodze do domu opowiem ci historię o Krzyśku i Maćku.- powiedziałam , po czym ruszyłyśmy w drogę.
- No to opowiadaj. Masz kogoś ?
Opowiedziałam jej cała historię. Po usłyszeniu całego zajścia Emilia była zaskoczona, stwierdziła, że przez ten krótki czas wydarzyło się więcej niż w ciągu roku ! Po około godzinie, rozstałyśmy się. Poprosiłam Emilię, żeby odezwała się, kiedy przyjedzie do niej Fabian. Sama nie mogłam się doczekać żeby go poznać.
                                                      
Muszę już iść.-powiedziałam.
-Szkoda, ale myślę ,że za niedługo się zobaczymy.
-Oczywiście, że tak. Obowiązkowo.-odpowiedziałam.
Całą drogę powrotną zastanawiałam się kim mógł być ten facet.Wydawało się, że mój tata go znał...No cóż, muszę podpytać tatę kim był ten człowiek i czego właściwie chciał...




39 komentarzy:

  1. blog jest bardzo ciekawy a twoje notki są świetne ! aż chce się czytać:)
    obserwujemy ? http://camode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post! Twój blog jest bardzo ciekawy. Większość ludzi wymyśla jakieś maga science fiction, a Twój opowiada i normalnym życiu. Powodzenia :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://cosmetic-is-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci szczerze, że bardzo ciekawie piszesz. Opowiadanie jest naprawdę super. Nie mogę się doczekać dalszej części.=)

    jakbyś miała chwilę to wejdź i zostaw komentarzyk
    http://life-one-direction-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  4. hi dear!
    Do you want to follow each other?
    Let me know on my blog:
    cranberrychampagne.blogspot.ru

    I will follow you back!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne piszesz,czekam na więcej! ;*
    obserwuję ;)
    Mogłabyś kliknąć na moim blogu, na samej górze, po lewej stronie w banner sheinside? To bardzo dla mnie ważne :) http://zuuziaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również obserwuję i dziękuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział ! :D


    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piszesz naprawdę fajnie, wciąga, w wolnym czasie bedę zaglądała.


    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wygląd i zdjęcia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam całe i Opowiadanie jest całkiem,cackiem Fajnie...Urwałaś w najlepszym momencie :)

    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Siema, jak zrobiłaś że kursor to takie serduszko? :)
    Ps. Super blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wszystko masz wytłumaczone na tej stronce : http://profilki.com.pl/

      Usuń
  12. Fajnie sb piszesz. Tylko szkoda, ze takie krotkie. N

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog! :) jesteś naprawdę ciekawą osobą! :D
    obserwujemy? zaobserwuj mój blog, a ja w 100% się zrewanżuję! :*
    bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie piszesz <3
    obserwuję :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super <3
    Zapraszam na GIVEAWAY OD OASAP NA MOIM BLOGU :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post ;p
    Obserwujemy ?
    Jeśli możesz to poklikaj u mnie w linki w ostatnim poście <3
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog !! :* myśle ze jest sie czym inspirować :) pozdrawiam izapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej zosatałaś nominowana do Liebster Award. Więcej szczegółów u nas : http://youarebemynumberone.blogspot.com/2013/06/liebster-award-blog-zostaysmy.html ;)

    OdpowiedzUsuń