sobota, 17 sierpnia 2013

Rozdział 1

28 czerwiec 


Wczoraj odebrałam świadectwo  szkolne, następnie wraz z Emilią poszłam na basen, aby pogadać, powygłupiać się i pobyć jeszcze trochę razem. Emilia wyjeżdżała do Hiszpanii już jutro, a ja 20 lipca do Chorwaji. Po basnie poszłyśmy do Galerii Handlowej na lody, a potem przeszliśmy się wzdłuż Odry. Później odprowadziłam Emilię do domu. Gdy wróciłam weszłam od razu na facebooka,  od trzech dni zmieniło się tam, każdy dzielił się swoimi sukcesami, ale bywały też porażki. 


13 komentarzy:

  1. Fajnie ;)
    Tylko pisz więcej ;)
    To jest trochę za krótkie na rozdział ;)

    Zapraszam do siebie:)
    http://whenever-you-kiss-him-im-breaking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie piszesz , miło się czyta <333

    summerlovelly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz więcej! :)
    Rozpisuj się, a znajdziesz czytelników. Napisz o swoich przemyśleniach, opisz przebieg dnia bardzo dokładnie, co zjadłaś na obiad... Jest tego wiele, więc na pewno uda Ci się zrobić bardzo długi post. Spędź trochę więcej czasu na realizowaniu go. Piszesz bardzo dobrze, ale może być jeszcze lepiej. Dodajesz bardzo ładne zdjęcia :)

    Myślę, że nie mam więcej zastrzeżeń ;)

    ***

    Zapraszam.
    http://delikatne-spojrzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Filip Najładniejszy *.* xD Staraj pisać się troszkę dłuższe opowiadanka. a będie git.

    OdpowiedzUsuń