wtorek, 20 sierpnia 2013

Rozdział 4


13 lipiec .



Rano przeglądałam Facebooku i aż doskoczyłam z wrażenia na kanapie . Z trudem udało mi się pohamować emocje i krzyk , bo najchętniej wykrzyczałam całemu światu to , co właśnie przeczytałam .

Rafał jest w związku . Lubię to ! Dodaj komentarz

Małgosia Szczęścia !
Marcin Szczęścia wiedziałam , że tak będzie : )
Karolina Ledwie zaczęły się wakacje , a Rafał już wyrywa nowe laski .
Robert Wakacje są już na półmetku prawie . Przespałaś , Karolina , czy co ?
Karolina Raczej w ogóle nie śpię i dlatego wciąż mi się wydaje , że minął jeden dzień .
Karolina A co , zazdrościsz mu , Karolina ?
Karolina No … : (
Patryk Biedna .
Ola Gratulacje
Ewelina Gratulacje braciszku :D


Zaskoczyła mnie ta wiadomość niesamowicie ! Mój brat ma dziewczynę ?
Myślałam , że za moment umrę z ciekawości . Pomyślałam , że możne moja siostra – Ewelina będzie wiedziała coś na ten temat . Zalogowałam się na Gadu-Gadu . Nie było jej . Wyjęłam z kieszeni komórkę i pospiesznie napiłam SMS - a .

Ewelina , z kim chodzi Rafał ?

Nie mam pojęcia .

Ale skomentowałaś jego post .

Tak bo zobaczyłam go na fejsie .


Nie domyślasz się ?


Nie , muszę kończyć . Cześć


Cześć .

Szybko zbiegłam na dół do rodziców i zapytałam mamę :

- Mamo , wiesz, że Rafał ma dziewczynę ?

- Jaki Rafał ? – zapytała.

- Twój syn . – powiedziałam.
- Ach , ten Rafał. Tak , Rafał studiuje z Martynę i będą mieszkać razem w domku . Jutro przychodzą do nas na obiad może ją lepiej poznasz .
- Takkk , dzięki .
Poszłam na górę wyłączyłam komputer i poszłam na spacer .

Wracają do domu myślałam kogo wybrać ? Patryk czy Krzysiek ?



Wieczorem napisałam Krzyśkowi na Gadu-Gadu , że chcę z nim być i , że mu wierzę . Zgodził się ! Jestem tak Szczęśliwa !!!



4 komentarze:

  1. bardzo fajnie piszesz :) Spodobało mi się <3 ;p
    http://po-prostu-kim-kolwiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny rozdział :)

    http://cappiono.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń