sobota, 17 sierpnia 2013

Bohaterowie


Hejka. Jestem Sandra, jestem zwykłą nastolatką . Interesuję się modą i fotografią . Ostatnio wzięło mnie na pisanie opowiadań. 

Myślę, że się spodoba :)

                                                   W opowiadaniu wyglądam tak :



A to moja najlepsza przyjaciólka Emilia, jest naprawdę śliczna. 
Ma chłopaka o imieniu Fabian . 




To jest Fabian, chłopak Emilii, bardzo troszczy się o nią, żeby nigdy  nie była smutna.  Jest zawsze w dobrym humorze. 


To jest Krzysiek. 
Jest  przystojny i zabawny. 



A to jest Natalia .
Przyjaciółka Krzyśka i Maćka . Jest miła. 



To jest Maciek. Jest ładny i nie ma dziewczyny. 



To jest Filip . 
 Jest zniewalnająco przystojny i mieszka w Ameryce . 


To jest moja siostra Ewelina. Jest fajna. Jest starsza od mnie.
 Ciągle nie ma jej w domu. 




To jest mój brat Rafał i jego dziewczyna Martyna . 



Życzę miłego czytania. 

Mile widziane komentarze :D 

8 komentarzy:

  1. najbardziej mi się podobało: ,,To jest Maciek. Jest ładny i nie ma dziewczyny. '' i nie ma dziewczyny te znaczące słowa ;b http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Czekam na 1 rozdział :D


    http://cappiono.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się bohaterowie. x D N

    OdpowiedzUsuń