poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Pytania do was :D

Hej. Dodałam dzisiaj posta ,, Pytania do was ", bo chcę się dowiedzieć więcej o moich czytelnikach .
Zadam wam kilka pytań, w miarę łatwych, a wy na nie odpowiecie. Napewno chcecie też dowiedzieć się coś o mnie, ale to później. Zadam wam 10 pytań, a wy szczerze odpowiedzcie na nie w komentarzach.
Dziękuję :D

1. Jak masz na imię i ile masz lat ?
2. Czym się interesujesz ? ( Twoje hobby ).
3. Opisz siebie jaka jesteś , jak wyglądasz.
4. Masz jakieś marzenie ?
5. Czy masz przyjaciółkę / przyajciela ?
6.Podoba Ci się ten zestaw ?



7. Który z bohaterów w tym opowiadaniu najbardziej Ci się podoba ?
8. Jakiej muzyki słuchasz ?
9. Luibsz czytać książki ? (Jaki tytuł miała ostatnia twoja przeczytana książka)
10. Podoba ci się mój blog ?


Dziękukę za odpowiedzi i za tyle odwiedzin na moim blogu  :D

11 komentarzy:

  1. Te buty wyglądają apetycznie, MNIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1) Kaśka, 15 lat.
    2) Seriale, filmy, aktorstwo.
    3) Brązowe włosy do pasa, grzywka, zielone oczy, piegi, 162 cm.
    4) Mam. :D
    5) Mam cztery najlepsze przyjaciółki i kilka dobrych.
    6) Tak. c:
    7) Sandra .
    8) Pop & covery. ♥
    9) Bardzo lubię: "Upadli"
    10) Tak, bardzo fajnie piszesz. <3

    Zapraszam. <3
    http://shadow--hunters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Aśka, 16 lat ;)
    2. Uwielbiam siatkówkę i kocham robić zdjęcia ;D
    Aha i jeszcze jedno: uwielbiam pisać opowiadanie ;) Oczywiście bardzo serdecznie Cię na nie zapraszam ;)
    http://whenever-you-kiss-him-im-breaking.blogspot.com/
    3. NIewysoka szatynka, niebieskie oczy, do chudzielców nie należę, ale wydaje mi się, że do grubych tez nie ;) ( co nie zmienia faktu, że chciałabym być szczuplejsza)
    4. Pojechać do Wenecji i Londynu ;)
    5. Mam ;) kocham ją jak siostrę ;)
    6. Fajny ;)
    7. Sandra :)
    8. pop, rock, i ogólnie to co wpada w ucho ;))
    9. Uwielbiam! Mogłabym czytać całymi dniami ;) Ostatnio czytałam "Miłosne kołysanki" - świetna książka ;)
    10. Tak. ;) Ciekawie piszesz, masz fajny styl pisania ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. 1)Iza,12 lat
    2)rysowanie,kalkowanie
    3)szare oczy,blond włosy z grzywką na bok.Jestem dobra miła,ale gdy wychodzę z przyjaciółmi to jestem nie grzeczna ^^
    4)Nie :P
    5)Ojj takk :)
    6)Śliczny *.*
    7)Sandra
    8)Rock,metal <3333333
    9)Niee....
    10)Jest bardzo fajny-jestem tu pierwszy raz ale przejrzałam sobie go i myślę że będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1, Emilia i mam 13 lat.
    2.Muzyka, książki, opowiadania, sport, fotografia, filmy
    3, Blondynka z wlosami do ramion i z grzywka na bok, troche wredna
    4. Podrôż przez caly swiat..
    5. Nom jest taka kochana :**
    6. Nom fajny ale buty bym wymienila.
    7.Sandra, Emilia i Fabian.
    8. Pop czasami rap.
    9 Uwielbiam. Zmierzch- zacmienie i tajemnica zielonej pieczeci.
    10. Niom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Daria, skończone 13.
    2. Muzyka, fotografowanie, sport i śpiew ♥
    3. Długie ciemne włosy, zielone oczy, piegi (:
    4. Spotkać szkolną miłość i napisać o tym bloga. Jedną już przeszłam, ale czy umieszczę ją na blogu zdecyduję za jakiś czas. Zwiastun pojawi się tu jeśli już -> http://dodatki-dla-zapytaj.blogspot.com/
    5. W podstawówce miałam przyjaciółkę tylko ją uważałam za najlepszą...Pod koniec 6 klasy zainteresowała się nią nie jaka blondynka i próbowała j zabrać. Udało się jej -,-. W końcu jednak okazała się fair i jest podstępna, ale chyba bdz przyjaciółkami we trzy <3.
    6. Nie, ale kolor miętowy ♥ !
    7. Ten chłopak, który miał odwagę wyznać jej miłość przed klasą ♥ Przyznaje, że znałam tę historię przed opublikowaniem, thx Sandra ;*
    8. Słucham POP-u i RAP-u, ale tylko zagranicznego. Pitbull ♥, Rihanna ♥, Jennifer ♥, James ♥, Ewelina ♥, Honey ♥, Sylwia ♥, teraźniejszy hit 'We own it' - Wiz Khaifa !♥!
    9. Lubię tylko historie zakochanych nastolatków i komedie. Ostatnio przeczytała m wzruszającą historię miłosną, że się popłakałam ...:'(
    10. Tak, ładny design i treść.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Michalina, 16 lat.
    2. muzyka, podróże, astronomia, zwierzęta, filmy. :D
    3. wygląd:szczupła, ok. 170cm wzrostu, brązowe, falowane włosy, brązowe oczy.
    charakter: zabawna, całkiem inteligentna, czasem dziwna, trochę wredna, ale staram się przestać, dosyć poukładana.
    4. jeżdżenie po świecie ogórkiem i koncertowanie na ulicy, odkryć te nieodkryte miejsca galaktyki, w końcu zapomnieć o pewnej osobie...
    5. nawet 3! :D
    6. tak. :3
    7. Emilia i Sandra.
    8. rock i blues.
    9. tak, "Nikt nie wyjdzie stąd żywy"
    10. taaak.

    OdpowiedzUsuń